Smluvní podmínky

Smluvní strany

A) Tábor Mauri, z. s. (dále jen "pořadatel")

zastoupení a předsedkyně spolku: Bára Kotková, Dis.

se sídlem: Vítězslava Nováka 243, Trutnov 541 01

identifikační číslo: 23731184

číslo účtu: 2803323929/2010

B) Zákonný zástupce dítěte (dále jen "objednavatel")

I. Vznik smluvního vztahu

1.1. Smluvní vztah mezi pořadatelem a objednavatelem, vzniká na základě objednavatelem řádně a pravdivě vyplněného elektronického registračního formuláře (dále jen ''přihláška'') na webové adrese www.tabor-mauri.cz na vybranou dětskou zotavovací akci (dále jen "pobyt") a jejího potvrzení ze strany pořadatele formou zaslaní e-mailu na uvedený e-mail rodiče v přihlášce.

1.2. Odesláním vyplněné přihlášky na webové adrese www.tabor-mauri.cz objednavatel stvrzuje, že se důkladně seznámil a souhlasí se smluvními podmínkami pobytu, jakož i s důležitými informacemi ohledně konání pobytu, odešle dle instrukcí řádně vyplněný a podepsaný Souhlas zákonného zástupce a uhradí celou platbu na účet pořadatele do termínu uvedeném na faktuře. Tento smluvní vztah se řídí příslušnými ustanoveními občanského zákoníku č. 89/2012 Sb..

1.3. Objednavatel pobytu je zákonný zástupce dítěte, nebo pověřená zletilá osoba, nikoliv dítě samotné.

1.4. Objednavatel má právo odstoupit od smlouvy do 14 dnů od jejího uzavření, nebylo-li dohodnuto jinak. V případě, že je smlouva uzavřena méně než 14 dnů před zahájením pobytu, má objednavatel právo odstoupit od smlouvy až do okamžiku zahájení pobytu.

2. Přihlášení na pobyt

2.1. Přihlášení na pobyt probíhá formou elektronické přihlášky na internetových stránkách www.tabor-mauri.cz. Po řádném a pravdivém vyplnění všech povinných položek formuláře elektronické přihlášky objednavatelem a jejím elektronickém odeslání, smlouva vzniká v okamžiku, kdy pořadatel výslovně potvrdí přihlášku objednavateli e-mailem.

2.2. Objednavatel do 5 pracovních dnů obdrží po odeslání přihlášky potvrzení na email, který uvedl v této objednávce. E-mail obsahuje přílohu ''Souhlas zákonného zástupce'', který objednavatel řádně a pravdivě vyplní a odešle do 14 dnů pořadateli na e-mail info@tabor-mauri.cz.

3. Úhrada pobytu

3.1. Po tom, co objednavatel odešle řádně a správně vyplněný ''Souhlas zákonného zástupce'' na e-mail info@tabor-mauri.cz bude mu zaslána faktura, kterou uhradí do uvedeného data. Objednavatel do poznámky k platbě uvede jméno/jména přihlášených dětí a správně vyplní variabilní symbol. Objednavatel provádí platbu převodem na bankovní účet pořadatele: 2803323929/2010.

3.2. Pokud objednavatel provede úhradu platby pořadateli za jeden pobyt omylem vícekrát, je povinen tuto skutečnost pořadateli oznámit (na e-mail provozovatele) a doložit ji kopiemi dokladů o uhrazení plateb. Pořadatel vrátí objednavateli opakovaně uhrazenou částku okamžitým bezhotovostním převodem na účet objednavatele.

3.3. V případě, že platba není do termínu splatnosti faktury zaplacena ze strany objednavatele na účet pořadatele, má pořadatel právo rezervaci stornovat.

3.4. V případě hrazení platby pobytu jinou stranou (např. zaměstnavatelem objednavatele, odborovou organizací, z FKSP apod.), objednavatel zároveň se Souhlasem zákonného zástupce zasílá pořadateli samostatně jako přílohu fakturační podklady strany, která bude poukaz hradit.

4. Zrušení pobytu ze strany objednavatele

5.1. Objednavatel má právo na zrušení této smlouvy před zahájením pobytu. Toto odstoupení je povinen učinit e-mailem, na emailovou adresu pořadatele. Smluvní vztah je zrušen a účast na pobytu je stornována ke dni doručení písemného odstoupení pořadateli. Pořadatel je oprávněn účtovat storno poplatky, které pokrývají vzniklé náklady na zrušení účasti dítěte.

Zrušení pobytu tábora, ze strany objednavatele (storno poplatky):

  • 30 a více dní před zahájením pobytu zůstává pořadateli 0 % z celkové částky
  • 29-10 dní před zahájením pobytu zůstává pořadateli 50 % z celkové částky
  • 9–0 dní před zahájením pobytu zůstává pořadateli 100 % z celkové částky

5.2. V případě zrušení pobytu objednavatelem v průběhu tábora z důvodu odjezdu dítěte na žádost zákonného zástupce, odjezdu sourozence nebo kamaráda dítěte, které není schopno či dále nechce využívat pobytu či nemoci, se účtovaná částka nevrací.

5.3. Pořadatel je povinen vratnou částku odeslat na účet objednatele bez zbytečného odkladu, nejpozději do 14 kalendářních dnů od zániku smlouvy.


5. Zrušení pobytu ze strany pořadatele

Pořadatel může zrušit smluvní vztah s objednavatelem před zahájením pobytu anebo v jeho průběhu v následujících případech:

5.1. Není dodržen minimální počet účastníků (45 dětí) nebo jestliže uskutečnění pobytu není ani po vyčerpání všech možností z důvodu překročení hranice hospodárnosti proveditelné, nejpozději však do 14 dnů před zahájením příslušného pobytu. Pokud pořadatel zruší pobyt bez náhrady, vrátí objednavateli 100 % uhrazené částky.

5.2. Je-li uskutečnění pobytu ztíženo z důvodu nepředvídatelných mimořádných okolností jako jsou přírodní vlivy, povětrnostní podmínky, nebo by byla jinak ohrožena bezpečnost, zdraví či život svěřených osob, které nebylo možno při uzavírání smluvního vztahu předvídat, jakož i v případě, kdy orgány státní správy neumožní konání dětských akcí (táborů), např. z důvodu epidemické situace v ČR,

5. 3. V případě nenadálých okolností, které vznikly bez zavinění provozovatele a znemožňují zahájení nebo pokračování konání tábora (vyšší moc).

5.4. Z důvodu nemoci či zranění dítěte nastalých až v průběhu pobytu, které s ohledem na svůj charakter a na zbývající délku příslušného pobytu představují vážný důvod pro kvalitní dokončení účasti dítěte na pobytu.

5.5. Z důvodu vážných výchovných prohřešků ze strany dítěte, zejména závažným či soustavným porušováním táborového řádu (viz. Příloha č. 1). Pořadatel nebo hlavní vedoucí pobytu je oprávněn v takovém případě ukončit účast dítěte na pobytu.

5.6. V případě, že dítě nesplňuje fyzické či psychické požadavky pro účast na zotavovací akci dětí, které jsou schopny se bez problémů přizpůsobit programovému režimu.

5.7. V případě úmyslně poskytnutých nesprávných či neúplných údajů objednavatelem na přihlášce k pobytu či úmyslně zkreslených nebo zatajených údajů o zdravotním stavu dítěte.

5.8. V případě nedodání kompletní dokumentace dítěte objednavatelem potřebné k zahájení pobytu, tj. objednavatelem podepsané Čestné prohlášení o bezinfekčnosti, lékařem potvrzený Posudek dítěte o zdravotní způsobilosti dítěte na zotavovací akci nebo kopii průkazky Zdravotní pojišťovny.

5.9. V případě závažného nebo opakovaného porušení Smluvních podmínek nebo Souhlasu zákonného zástupce.  

5.10. Čestné prohlášení o bezinfekčnosti musí objednavatel vyplnit v den odjezdu na pobyt a lékařem potvrzený Posudek dítěte o zdravotní způsobilosti na zotavovací akci nesmí být starší než 24 měsíců v datum posledního dne pobytu.

5.11. Dle bodů 5.2. až 5.9. smluvních podmínek nemůže objednatel uplatňovat nárok na finanční kompenzaci za neuskutečněnou část pobytu či zrušení pobytu. V takovém případě je zákonný zástupce povinen zajistit neprodlené vyzvednutí dítěte z tábora na své náklady.

6. Rozsah služeb

6.1. Pořadatel se zavazuje v termínu příslušného turnusu pobytu a v ceně tohoto pobytu poskytnout dítěti ubytování, stravování, pitný režim, celodenní program, instruktorský, zdravotnický dozor dle platných legislativních norem ČR vztahujících se na zotavovací akce.

6.2. Z účasti na táboře nevyplývá pro objednavatele právo na žádné jiné plnění a služby ze strany pořadatele, které nejsou zahrnuty v těchto smluvních podmínkách.

6.3. Charakter ubytování odpovídá stáří areálu, ubytovacích prostor.

6.4. Stravování začíná večeří a končí snídaní.

7. Vznik reklamace

7.1. Objednavateli vzniká právo reklamace v případech, kdy rozsah nebo kvalita služeb v rámci pobytu neodpovídá těmto smluvním podmínkám, nebo platným legislativním normám ČR vztahujícím se na zotavovací akce.

7.2. Reklamaci lze uplatnit bez zbytečného odkladu, nejpozději do 24 měsíců od poskytnutí služby, pokud zákon nestanoví jinak.

7.3. Objednavatel reklamaci provede telefonicky na tel. číslo +420 702941248, nebo elektronicky na e-mail info@tabor-mauri.cz.

7.4. Pořadatel je na základě oprávněné reklamace povinen zjednat okamžitou a účinnou nápravu bezprostředně po obdržení takové reklamace ze strany objednatele.

8. Závěrečná ujednání a ustanovení

8.1. Pořadatel má právo nepřijmout k pobytu na zotavovací akci dítě, u kterého bude při vstupní zdravotnické prohlídce zjištěny známky akutního onemocnění, výskyt dětské vši nebo hnidy. Dítě je možné přijmout na zotavovací akci až po účinném odstranění výše uvedených případů a to bez možnosti uplatnění jakýchkoliv finančních náhrad ze strany objednavatele.

8.2. V případě výpovědi smluvního vztahu ze strany pořadatele je zákonný zástupce dítěte povinen dítě z tábora neprodleně odvézt a to v co nejkratším možném termínu dohodnutém s hlavním vedoucím či pořadatelem tábora.

8.3. Objednavatel bere na vědomí a současně souhlasí s tím, že mobilní telefony, chytré hodiny a jiné komunikační technologie jsou v průběhu pobytu zakázané. Pokud si dítě na pobyt mobilní telefon, chytré hodiny a jiné komunikační technologie vezme, budou uschovány u hlavních vedoucích po celou dobu pobytu a navráceny dítěti zpět poslední den. Za ztrátu či krádež cenností, které si dítě v průběhu pobytu navzdory upozornění ponechalo při sobě, nenese pořadatel či vedoucí žádnou odpovědnost.

8.4. Objednavatel respektuje, že mezi přísně zakázané předměty v rámci pobytu na zotavovací akci patří omamné a psychotropní látky, alkoholické nápoje, tabákové výrobky, elektronické cigarety, zbraně, předměty s erotickým charakterem, pomůcky pro rozdělání ohně a pyrotechnika, nože. V případě nálezu tohoto vybavení se jedná o závažné porušení táborového řádu a má za následek okamžité ukončení pobytu dítěte dle odst. 8.4. těchto smluvních podmínek.

8.5. Současně objednavatel odpovídá za škody, které dítě v průběhu pobytu na zotavovací akci úmyslně způsobí na vybavení zařízení rekreačního objektu. V případě takto vzniklých škod objednavatel uhradí veškeré náklady související se vznikem výše uvedených škod formou složením hotovosti na místě při ukončení pobytu dítěte. O těchto skutečnostech bude objednavatel vyrozuměn před ukončením pobytu dítěte.

8.6. Objednavatel souhlasí s použitím dobrovolně poskytnutých osobních údajů svých či svého dítěte v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 (GDPR) a zákonem č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, a to jen pro potřeby pořadatele, kdy tento se zavazuje zajistit ochranu osobních dat objednavatele a jeho dítěte před nepovolanými osobami či možným zneužitím.

8.7. Dále objednavatel souhlasí s případným užitím videa, nebo fotografie svého dítěte v rámci marketingových akcí pořadatele a na webové a facebookové, instagramové, youtubové a jiné prezentaci podle zákona GDPR https://tabor-mauri.cz/

8.8. Objednavatel prohlašuje, že jeho dítě splňuje zákonem stanovené podmínky pro účast na zotavovací akci, včetně splnění povinnosti očkování, nebo prokáže, že je vůči očkování imunní nebo se nemůže očkování podrobit pro trvalou kontraindikaci. V případě, že dítě tyto podmínky nesplňuje, má pořadatel právo dítě z akce vyloučit. Objednavatel bere na vědomí, že pořadatel je povinen informovat orgán ochrany veřejného zdraví o všech skutečnostech, které jsou v rozporu se zákonem.
8.9. Objednavatel bere na vědomí a souhlasí, že přechovávání jakýchkoliv léků u dětí je v průběhu pobytu zakázáno – objednavatel se zavazuje veškeré léky předat při nástupu na tábor přímo táborovým zdravotníkům.

8.10. Objednatel bere na vědomí a souhlasí, že v případě výskytu vážnější zdravotní komplikace (nemoc, úraz) může být k převozu dítěte ke zdravotnímu ošetření k lékaři či do nemocnice použit soukromý automobil, řízený některým ze zdravotníků, nebo členů vedení tábora.

8.11. Pořadatel přejímá hmotnou odpovědnost pouze za cennosti (peníze, elektroniku aj.), které dítě svěřilo do úschovy svému vedoucímu. Za ztrátu či krádež cenností, které si dítě v průběhu pobytu ponechalo u sebe, nenese provozovatel odpovědnost.

8.12. Pořadatel negarantuje společné umístění do jednoho oddílu a chatky dle požadavků uvedených v přihlášce nebo emailu. Tyto požadavky budou zohledněny pouze tehdy, pokud to organizační podmínky umožní. . Zároveň je ke společnému umístění nezbytné, aby obě děti patřily do stejné věkové skupiny. Společné ubytování je na základě platné legislativní úpravy možné pouze u dětí stejného pohlaví.

8.13. Pořadatel je oprávněn při důvodném podezření zakázaných látek provést kontrolu zavazadel dítěte, a to za účasti alespoň dvou vedoucích. O kontrole je pořizován stručný záznam..

8.14. V případě důvodného podezření na požití alkoholu může pořadatel požádat zákonného zástupce o souhlas a provedením orientační zkoušky. Bez souhlasu zákonného zástupce nezle zkoušku provést..

8.15. Z důvodu porušení bezinfekčnosti není v průběhu tábora možno děti navštěvovat - provozovatel tímto vychází vstříc doporučení Ministerstva zdravotnictví ČR na co nejomezenější kontakt táborového kolektivu s okolím.

8.16. Zasláním řádně vyplněné elektronické přihlášky bere objednatel na vědomí a souhlasí se Smluvními podmínkami a Táborovým řádem.

9. Přílohy

Příloha číslo 1 - Táborový řád

Tyto podmínky nabývají platností 18. 09. 2025